طراحی وب سایت

طراحی وب سایت- طراحی سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت- طراحی سایت

برند سازی

برای آشنایی با برند سازی در ابتدای این مقاله باید مفهوم برند و تعریف برند سازی را برایتان تعریف نماییم.

برند چیست: به یک نام که توانسته است در بین مخاطبین خود شناخته شده و محبوب شده باشد و تمام اشخاص مرتبط و غیر مرتبط با آن نام به شیوه ای نام مورد نظر را می شناسند، برند می گویند.

برند سازی چیست: عبارت است از مجموعه فعالیت هایی که برای هویت بخشیدن به یک نام برای تبدیل شدن به یک برند انجام می شود برند سازی می گویند. این فعالت ها اعم از انتخاب نام ، لگو ، رنگ سازی برند ، روش های تبلیغات ، روش های مدیریت مشتری ، روش های فرایند تولید و... می باشد.

باید به این نکته اشاره کنیم که برند تنها یک واژه است و این برندینگ یا برندسازی است که که یک فعالیت مستمر مدیریتی می باشد؛ در صورتی که بتوانیم آنرا به صورت هدفمند راه اندازی و ادامه دهیم، میتواند یک نشان و نام تجاری را بر سر زبان ها انداخته و برای آن شهرت و اعتماد کسب نماید. شروع برندینگ هیچگاه کار آسانی نبوده است و یکی از کارهایی است که برای به نتیجه رسیدن احتیاج به زمان زیادی دارد. شما همراهان همیشگی شرکت طراحی سایت مبنا با مطالعه نکاتی که در زیر آورده شده، میتوانید در برند سازی نشان تجاری خود شروعی صحیح داشته باشید.

نکته بسیار مهم در بحث برند سازی:

اگر بنگاه تجاری شما محصول با کیفیت ارائه نمیدهد و مشتریان خود را فقط یک منبع درآمد فرض می نماید
هرگز هرگز و هرگز به دنبال برند سازی نباشید
زیرا حتما تبدیل به برند منفور خواهید شد 

شما در تنها صورتی تبدیل به یک برند می شوید ، که در دل مخاطبین خود قرار داشته باشید

حالا اگر قصد دارید که شروع به برند سازی برای بنگاه تجاری خود نمایید، لطفا چهار نکته زیر را توجه کنید و در امر برندسازی نام خود به کار گیرید

۱) ثابت قدم بودن در تبلیغات برای برندسازی

به فکر ایده های نو باشید، با استفاده از تنوع نسبت به رقبا خود متمایز باشید.

۲) راضی نگهداشتن مشتری برای برندسازی

همواره بکوشید تا مشتریان خود را راضی نگهدارید این کار میتواند از طریق پشتیبانی به موقع، ارائه پاسخ دقیق و کامل به به آنها و ... صورت گیرد جلب اعتماد مشتری باید بالاترین هدف شما باشد زیرا در صورتی که اعتماد مشتری به شما جلب شود میتواند با معرفی شما به دوستان و آشنایانشان برای شما به طور غیر مستقیم مشتری تولید کند پس تنها به فکر یکبار فروش به یک مشتری نباشید.

۳) روابط عمومی برای برندسازی

همیشه سعی کنید مشتریان شما لبخند را بر بان خود داشته باشند و این لبخند تنها در صورتی اتفاق می افتد که شما هیچگاه مشتری خود را نا امید نکنید. نا امید کردن مشتری از رسیدن به خواسته اش یعنی شکست شما در برند سازی.

۴) از اینترنت برای برندسازی استفاده کنید

با پیشرفت تکنولوژی امروزه به شرکتی که در سطح وب برای خود سایتی نداشته باشد یعنی شرکت بدون سلاح است و خیلی زود تسلیم میشود، حتی در صورتی که شما مایل هستید با مشتریان خود به صورت حضوری دیدار داشته باشید باز هم حضور یک وب سایت برای شرکت شما یک امتیاز مثبت نسبت به رقبا در راه برند سازی به حساب خواهد آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد